Hektisk Valborg

Idag har hela dagen spenderats i bilen, jag har varit ledig från jobbet för att följa P-Å
och hämta en båttrailer i västerås. Sen har vi sprungit (och då menar jag sprungit) genom
ikea, kupolen och ett antal byggvaruhus, så det kanske inte är så konstigt att jag är lite
trött nu.

Imorgon är det jobb, och sen ska jag hämta Bilbo, Sarahs hund, som ska bo hos oss över
helgen. Klart vi ställer upp som hundvakt när Sarah alltid hjälper mig med pållarna.

Jag är bjuden till charlie på tårta i nusnäs imorgon efter jobbet, innan det ska Bilbo hämtas,
hästen motioneras och sen ska vi vara på middag och valborgs firande vid halv 7, hur ska det gå ihop?
-Dygnet har för få timmar!

Här hemma ser det för jävligt ut, grejor överallt, halva övervåningen nerriven, men jag skiter i det nu och skjuter upp det problemet till efter helgen. Städa är såååååååååå tråkigt och tiden räcker inte till.

Har försökt fota min mage utan att det skulle se vulgärt ut (kan ju inte lägga ut halvnakna bilder på bloggen)
Resultatet blev att det knappt syntes alls. Får göra ett nytt försök när jag har lite hjälp :)

Till helgen blir det tävling, sen måste vi kolla upp Rerras tänder eftersom hon beter sig lite lustigt ibland.
P-Å fyller 32, nån som har nått förslag på en bra present?

Päron 24 veckor i magen, på väg till jobbet!

image12

Kommentarer
Postat av: Marja

Va fin du e vännen!!

2008-04-30 @ 13:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0