Fullt ös..

Har det varit hela dagen. Upp i morse (istället för att ha sovmorgon) och rida ut med Sarah.
Rerra var jätteduktig och solen sken så det var värt dom uteblivna extra sovtimmarna.

I väg till jobb och där kanske det inte var så fullt ös, så jag hann med att köpa två tröjor på JC
(kunde inte välja mellan grå eller svart så det blev båda) Sprang även upp till tapetaffären och lånade
3 rullar tapeter till vårt blivande barnrum.

Efter jobbet var det dags att skriva ett överklagande till Försäkringskassan, boring...men nu är det gjort.
Och sen räserfart hem för att se desperate housewives.

Imorgon är jag ledig och ville åka till borlänge och shoppa med Sarah men det är helt omöjligt för oss att
få ledigt samtidigt, får väl städa och tvätta bilen imorgon istället, något som jag skjutit på hela vintern.

Har börjat titta på saker som vi behöver: barvagn, bilstol, säng och sånna saker. Måste allt vara så dyrt, kanske dom kan lägga till en nolla bakom barnbidrags beloppet :) Känns overkligt att om tre och en halv månad ska det flytta in en ny liten människa här. Måste lägga upp en bild på min nya tjocka mage för brudarna som jag inte sett på alldeles för länge!
-ska "bara" leta reda på den tillfälligt borttappade kameran först.

En sån Här ska "Päron" åka i, ska köpa vit och svart överdel så man kan byta :)

image5

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jo de kommer väl så småningom....men är sååååå mycket jag vill hinna göra innan jag skaffar barn...:)
Lördagen den 10 Maj dukar vi upp med långbord på våran ena loge och slår klackarna i taket...:)

2008-04-22 @ 22:40:59
URL: http://jennieleee.blogg.se
Postat av: sarah

ha ha jaaa en magbild vill vi ha =), dumma jobbet jag ville ju köpa nya ridbrallor och gå på gina!!

2008-04-22 @ 22:50:30
URL: http://powertrip.blogg.se
Postat av: Maria

Ja jag vill se magen! Och den där barnvagnen kan jag nog tänka mig att köra :)

2008-04-23 @ 08:49:11
URL: http://mariatheres.blogg.se
Postat av: Charlie

hade jag varit på försäkringskassan hade jag kanske kunnat lagt till en nolla på barnbidraget:) lägg ut kort nu så jag får se..kommer kanske hem nu sista april så att man får se den i verklighet..och klappa

2008-04-23 @ 11:49:38
URL: http://charliieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0