"Att skita i det blåa Skåpet"

image8
Att skita i det blå skåpet betyder enligt Wikipedia "att klanta sig eller göra bort sig utan en direkt avsikt".

-Och det är precis det jag hat gjort ikväll. Bestämde mig för att dra igång med projekt barnrum. Med stekspaden
(det perfekta verktyget för ändamålet) gick jag loss på tapeten, det gick som en dans i början och tapeten bara flög av, men när det var dags att byta vägg var det ett helt annat underlag och den satt som gjuten. Karvade och skrapade som en galen panna, tills jag insåg att man kanske ska låta tapeten vara i fred om den sitter så bra.
Nu ser det ut som att en bomb har smullit av och jag väntar nu på att Martin Timell ska dyka upp med sina polare.
SKIT OXÅ!

Frivilliga medhjälpare sökes då jag tvivlar på att Martin dyker upp.

Och för er som undrar, jag fick inget ring av min sambo, jag fick en polkagris.
OVER AND OUT

Kommentarer
Postat av: sarah

ha ha gumman då, men en polkagris är väl inte så illa det hjeller???

2008-04-25 @ 08:35:56
URL: http://powertrip.blogg.se
Postat av: Jennie

Va duktig du är....:) Mmm,gör precis så som du skrev....ta bara bort det som
sitter löst,resten lämnar du om det ändå sitter hårt.Ingen ide att slita i onödan om de ändå inte kommer lossna i framtiden.Det spacklar ni ut sen ändå.....blir det mycket papp kvar av tapeten är det bra att stryka på en färg som låser det innan ni går vidare,det kan lätt bubbla sig och släppa annars....Lycka till.hade hjälp dig om jag haft tid men har häcken full just nu...Kramis

2008-04-25 @ 13:03:14
URL: http://jennieleee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0