Övertid

Det går på övertid nu. Var uppe till 2 i natt och jobbade med bokslut. Och dagen har varit fullsmetad med stallsysslor, ridning och plugg. Hade tänkt godnatta mig själv vid 21 men klockan närmar sig midnatt och jag har uppenbarligen inte somnat än.
Jobbat hårt på att leta brudtärneklänning till Karins bröllop, först tycket vi 3 tärnor olika, sen tycker vi lika, då gillar inte bruden, eller så finna det inte i rätt färg osv. Tänk om man skulle gifta sig själv, vilket projekt!

Har även fått en till inbjudan till bröllop, för Maddis och Andreas, men har tyvärr inte fått läsa den själv än
då Henrik är magsjuk och jag vägrar sova bredvid smittan och när alla andra firar påsk i fjällen så är jag hemma och kräks...glöm det!! Tur att mamma och pappa har ett stort hus :)

Imorgon blir det besök på sjukhuset hos Charlie som vilar upp sig efter sin Hjärtoperation <3

Så här hade mina tärnor gärna fått se ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0