Mission accomplished!!

Hur glad kan man vara av att rida lite unghäst??
Svar: Ett leende från öra till öra :)

Sovit jättedåligt inatt, drömt dåliga drömmar och varit så nervös för att rida Cayman idag. För er som inte är uppdaterade så har han halvt slagit ihjäl mig innan han åkte på tillridning. Jag har blivit klämd mellan häst och sarg, blivit trampad, sparkad och landat så illa på bakhuvudet att det blivit sjukhusbesök. Aldrig innan har jag varit rädd för att sitta upp på en av mina hästar.

Men idag var det dags att kliva upp igen och det gick hur bra som helst!!
Lugn och avspänd häst som jogga lite inne med lite cavalettijobb. Så nu hoppas jag det fortsätter så här!

Längtar efter att ha unghästarna så mycket igång att jag kan utnyttja min julklapp med träning hos Lotta Björe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0