Pyjamasparty

Hektisk vecka med 2 tentor, veterinärbesök och dåligt med sömn.
Min fina vän Jennie har hållit mig i handen och lugnat mig, svarat på mina frågor i tid och otid och nu står jag här på andra sidan med bokslutstentorna bakom mig. Stort tack för det!! <3
Ibland behöver man bara höra att man kan så kan man..

Har varit så trött på morgnarna att varje
morgon varit en nära döden upplevelse. Svea hon vaknar oftast och skrattar. Hur går det till? Och kan man köpa det på burk?

Vi tog emot fredagsmyset iklädda pyjamas hela familjen. Lillbossen hade bestämt att vi skulle ha pyjamasparty och dukat upp chips och godis. Nu ligger hon snarkande i mitt knä och sover. Välkommen helgen!! Du är efterlängtad :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Men du kan ju gumman, tror inte jag träffat någon student som är så ivrig och har sån disciplin som du! Det företag som får anställa dig får högvinsten!!!!!! 💗

2013-04-06 @ 18:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0