Mellofrossa

Det har varit som ett litet ap-hus här ikväll. Barn högt och lågt. Sockerspeedade av godis och kladdkaka. Och så ett gäng mammor som envist koncentrerat sig på mellofinalen och enats om att vi blev lite sugna när Danny skuttade runt i sin lilla dräkt. Ovanligt nog var ALLA nöjda för rätt låt vann (fast vi tyckte lite synd om killen i den blinkande dräkten, som för övrigt skulle vara praktisk när lampan släcktes)

Jag gillar både schlager och hårdrock. En 22årig kille sa till mig idag att det var ett ålderstecken att lyssna på schlager. Ursäktade mig med att jag gillat Carola sen jag var typ 3.... Så har jag alltid varit en tant då??

Om jag skulle vara med i melodifestivalen skulle jag köra en Linda Bengtzing. Anledning 1: jag kan inte heller sjunga. 2. Det hade varit hög igenkänningsfaktor på "Jag ljuger så bra" 3. Jag hade fått ha en vulgär banankostym på mig. Och jag har redan hittat den perfekta..


Kommentarer
Postat av: Jennie A

Tack för en supermysig kväll, Theo har pratar massor om tjejerna idag! Snygg klänning by the way!!! Puss

2012-03-11 @ 20:49:21
Postat av: Jennie A

Tack för en supermysig kväll, Theo har pratar massor om tjejerna idag! Snygg klänning by the way!!! Puss

2012-03-11 @ 20:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0