Hospitalet

Vita mjukisar, vit kofta, vita väggar. Det är lite som på en institution. Men jag blir lugn av det här vita hemmet :)

Min blogg-app har hängt sig och är nu ominstallerad och det går bra att blogga igen :)

Imorgon bär det av till kräckelbäcken (mitt ute i ingenstans) för att köra skoter. Jag och ett gäng grabbar, jag behöver väl inte säga att jag trivs som fisken i vattnet?? Att hänga med grabbarna innebär oftast att man kan komma undan med sina fula vassa humor utan att nån tar illa upp, jävligt lättsamt alltså!!

Det har varit en rolig fredag. Jag vet inte riktigt varför men jag har haft en härlig känsla hela dagen... Trots en liten luftfärd i samband med inridning av vår 3-åriga Camaro m hingst. Han är en envis liten rackare och jag tror bestämt att tant har blivit lite harig på gamla dar. Förr i tiden slängde man sig bara upp utan att fundera på följderna :)

Trött tjej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0