Om sanningen ska fram...

Så kan jag inte sova eftersom hela ryggen bränner efter en rejäl liniment omgång.

Så var jag jävligt ball när jag hoppade 140 idag.

Så är vissa saker VÄLDIGT svåra att förstå sig på.

Så är jag alldeles för kräsen.

Så köper jag så mycket klänningar att jag inte har tid att använda dom.

Så saknar jag en del människor som jag inte hållit kontakten med.

Så trodde jag att jag var smart
Riktigt smart
Men jag är helt galen
Galen i dig

Nattsuddarn borde sova nu men man blir alldeles hög
på dom här aloe vera ångorna. Mysigt.

Sådan mor sådan dotter.

Kommentarer
Postat av: Tant Maria

Ja men va bra, då kanske du har en klänning passande till bröllop att låna ut ;) Hittar ingen jag vill ha...



Lycka till på tävlingarna! Ska försöka hinna kika förbi i Östnor innan ni åker till Turkiet.

Kram!

2011-05-19 @ 09:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0