I´m back!

Första dagen på jobbet igår, tillbaka men inte riktigt på topp.
Har ridit både Wadesch och Carrera, den första i beckmörker
och den andra i ridhuset. Klev innan för dörren vid elva så
en timme fredagsmys för "ensamma mamman" innan klockan
slår lördag.

Att jag kallar mig "ensamma mamman" beror på alla roliga pikar
från mina brudar, dom är bra sugna på att anmäla mig till "Ensam
mamma söker" eller Karins favvis "Bonde söker fru". Jag säger bara
en sak: GLÖM DET! Jag kan ragga själv om jag är sugen, tyvärr
är utbudet på den här orten lite begränsat och egentligen tror jag bara
mina kära vänner är lite mediakåta och vill sitta i tv och välja ut killar
åt mig ;)

Imorgon är det en riktig stor högtid i mora: Skoterns dag!
Det innebär för min del att jag som vanligt under tvång står i
kassan på min morbrors firma och ler ljuvt åt alla skoterintresserade,
tro mig, man får se ett stort spektra av människor och det är faktiskt
riktigt roligt.

Kvällen skall spenderas med brudarna och en ordentlig fest, efterlängtat!
Outfiten är klar och ni får självklart bilder sen.

Skulle verkligen behöva lite semester...
Men det finns planer så det är inte omöjligt :)

Jag har problem att ladda upp nya bilder på blogg.se
så ni får hålla tillgodo med de här:

Trygg och trött  i vaggan hemma på Agdur

Ser ni likheten?

Dagis bild nr 2.
Tänk att det kan hända så mycket på 2 år!

Dom här brudarna hittar ni i kassan på Görans Motor i morgon.

Natt på er!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gud vilken söt dagis bild!! :) Ha så skoj i kväll!

2010-10-30 @ 20:22:03
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: Tessie

Hon har blivit så stor! Moster Nomnom längtar "hem"!

2010-10-31 @ 12:11:18
URL: http://veganslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0