Fan för hösten.


Bild från musik och motor festivalen i Älvdalen.

Jag har aldrig varit och kommer aldrig att bli någon höstmänniska.
Det är fruktansvärt det här regnet, blåsten och kylan - visserligen
för varmt för  fjällräven och för kallt för mina sommarjackor,
eftersom jag börjar bli gammal och lite snål så går jag ju runt och fryser
och blir lite småsur varje gång jag går utanför dörren.
Febern fick jag visst oxå på köpet. skit.

Det får gärna vara vinter eller sommar men resten kan vi skippa- Nog om det!

Något eller någon som däremot går bra är Wadesch, nytillskottet. Jag glider
mest runt och glassar (känns det som) i ridhuset. Efter en tung
dag på jobbet är 600 kilo häst i harmoni ren terapi för mig.

Jag borde spendera lite mer tid på gymmet. (dvs. försöka gå dit överhuvudtaget)
Som ni ser på bilden så har sommaren gjort mig gott,lite för gott.
Har gått från att vara smal till att bli kurvig men försöker att gilla läget,
det kommer ju alltid sämre tider när det är bra att ha lite att ta av som man säger ;)

Idag sa Svea DET för första gången: ÄLSKAR DIG MAMMA! men det lät mer såhär:
- Ääälsar di mamma. Mitt hjärta håller på att bli stor och jag blir som ett geléhallon
varje dag av att vara i hennes närhet.

Gonatt på er nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bästa Tin så roligt att du börjat blogga igen vill ha mer mer av bästa tinen och ja jag lovar vi ska snart åka på semester o sola upp oss:) Jag älsar oxå dig bara så du vet Kram

2010-10-20 @ 08:38:13
Postat av: Sofia

Jag klargör det igen; du är snyggare när du ser ut som en kvinna och inte som ett streck :) Och jag skulle inte kalla dig kurvig, snarare normal.

Ta och krya på dig nu.

Kram!

2010-10-21 @ 12:21:28
URL: http://sofialiv.blogspot.com
Postat av: Sol Jenny

Jag har i och för sig inte sett dig på ett tag men är övertygad om att du är snygg som alltid! Var glad för dina "kurvor". Vi har alla våra komplex och önskningar kring våra utseenden. Jag hade gärna bytt kropp med dig. Har själv alltid skämts över min spinkiga kropp och gång på gång sårats när människor ifrågasatt mina matvanor då de näst intill anklagat mig för anorexia... (även om åldern fixat till det lite).



Vi får titta oss i spegeln och intala oss själva att vi är bra som vi är... men nästa gång är det säkert jag som klaga på min kropp!!!



Ha det gott

Sol Jenny

2010-10-24 @ 10:05:38
URL: http://sollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0