Nattsudd

Har haft chirre, lärre och film mys med Maria, mamma och Svea.
2 hundar fick plats oxå. Svea bestämde var alla skulle sitta, om
man fick fick chockladbollar eller chips och såklart hur påsen skulle
ligga på bordet. Det är ju bra att nån visar var skåpet ska stå...

Har ridit dressyr för Annika Norén på W idag. Fick några riktiga
AHA upplevelser i några av öppnorna och sidvärtes...Hon börjar
bli stark nu efter allt jobb. Problemet är att hon är lite för lydig på
hinder och det innebär att jag måste rida med mer känsla och
balans.

Anna och Ullis:
Jolly är igång för fullt,hopptränar och kommer (peppar peppar..)
att göra comeback på tävlingsbanorna nästa år!

Det är lugnt och tyst...bara hon vid tangenterna är vaken och
det blir ett skumbad innan jag slår igen mina blåa.

Egypten.

Fick höra något vackert idag:

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks
För dig ska jag, göra det tusen gånger om
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar
För dig ska jag göra det tusen gånger om.


Kommentarer
Postat av: Ullis

Det låter ju kanon kul!!

2010-11-11 @ 06:53:36
Postat av: anna

Håller med Ullis. Då är vi given publik.... :-)

2010-11-11 @ 07:35:46
Postat av: vicky

har svärfar med sambo på besök i helgen så tyvärr ingen utgång för mej! men jag återkommer nästa gång jag har en ledig helg.......................då ska jag inte bjuda på Absint eller annan sprit!

2010-11-11 @ 08:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0