snabb bloggning pga. åska

Är livrädd för att åskan ska slå ner efter att garaget brann ner
precis den här veckan förra året. Åskans fel!

Svea hängde några timmar med sin pappa och hans nya familj,
då passade jag på att springa intervaller i hemus. Kom tillbaka
till bilen och flåsade som en halvkokt gris. En medelålders dam kikade
nyfiket och en smula imponerat på mig och undrade om jag hade gått
ut hårt idag. Mmmm...muttrade jag och skyllde på att det var väldigt
kvavt. Om hon hade vetat att jag blev så där slut av att springa halvmilen
så skulle hon skrattat åt mig.

Har avverkat ett lyckat dressyrpass på Rerra och lunchat på strand med
Sofia och Karin.

Ikväll blir det rättvik med brudarna, mer om det får ni höra imorgon!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kul att dressyren går bra! Kanske ska checka av att ni inte fuskat nästa vecka? ; )



Hänger gärna på någon dag (när jag kommit hem från Skåne) ut till Hemus! Behöver lite träning jag med!! =)



Kram kram

2010-07-14 @ 16:11:33
URL: http://dromdansaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0