Nyttig AB

Idag är 3:e dagen med gröt till frukost. Det är f-n inte gott med gröt, det är ungefär
som att äta klister (tror jag?) Men om det ska bli något resultat så kan man inte äta
en massa onyttiga smörgåsar.

SUGNA??

Svea är väldigt mammig just nu, speciellt på kvällarna. Hon har stenkoll på var
jag är och försvinner jag ur "bild" så gallskriker hon (hon måste ha mina lungor)

Idag har jag tänkt mocka, rida, hälsa på Ullis, bygga om vagnen och gå en sväng
på stan, men eftersom klockan går och jag inte har kommit ur morgonrocken än så
får vi se hur det går med allt det där.

Trasslar helst in sig i alla nallar innan hon somnar.

Nej nu måste jag sätta fart.

Kommentarer
Postat av: vicky

säg till nästa gång du ska på stan så kan jag hänga med om du vill!

2009-03-06 @ 12:29:37
Postat av: Cattis

Jag äter också gröt till frukost, jag får inte ens kväljningar längre. Det är inte så att jag längtar efter gröten men nu är jag iallafall likgiltig, så det blir bättre. Eller vad man ska kalla det :)

2009-03-06 @ 12:43:58
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Stin

Gröt som är så gott men du måste ju ha lite sylt till annars hade jag oxå fått kväljningar ta gärna ett kokt ägg till ska du se att du snart kommer orka mer o bli piggare sen är de ju bra för magen skiter som aldrig förr hahaha you go girl

2009-03-06 @ 13:00:58
Postat av: Tessie

Haha, du måste ju ha sylt på gröten, annars smakar det ju bara bläsch!

2009-03-06 @ 18:02:04
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: Karin

Ja sylt är ett måste!! Men sedan finns det ju nyttiga smörgåsar också... beror ju helt vad du lägger på dom och vad det är för sorts bröd. Man ska äta det man tycker är gott och inte tvinga i sig något "bara för att"!

2009-03-08 @ 17:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0