Senil på allvar

Jag har hållt på och filat på en resume av år 2008, vilket jobb när man är
senil och knappt kommer ihåg vad man gjorde igår. Det slutade med att jag skissade
på en "the old fashion" way, alltså med hjälp av pappar och penna. Imorgon får ni
ta del av den. När man sitter och kollar bakåt i sin blogg så är det faktiskt skitkul att läsa
och kolla vad man gjort och vad man tänkt för en massa knas. Kanske ska man printa ut
bloggen med bilder och text och göra en årskrönika?

Igår hade jag och P-Å vuxentid själva i Bösjön, vi åkte skoter, hälsade på folk, drack lite öl
och cider och somnade sen ihopkrupna tillsammans med vovven framför brasan som sprakade.
Imorse vaknade jag efter att ha sovit ostört HELA natten, vilken känsla! LYX.

Eftersom Svea (som var hos mormor) blivit ännu mer förkyld under natten så åkte jag självklart
hem under förmiddagen, hon hostar, nyser, snorar och har ögoninflammation på ena ögat.
Det är fruktansvärt att se henne så risig och jag skulle gladeligen ta alla krämpor om jag hade
kunnat. Eftersom hon hostar och väcker sig själv (och mig) så blir det nog en sömnlös natt.


I Juli njöt vi av livet på sjön. (Detta har jag läst mig till i min egna blogg då
jag inte ens kommer ihåg var jag ställer mina egna skor.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0