Jag ska börja imorgon..

om ni visste hur många ggr jag har sagt just de orden.
Men imorgon förmiddag har jag tänkt kika in en vända på
det där stället som jag sluppit ett tag nu, nämligen gymmet.
Det är dags för en omgång nu. Fettet ska brännas, röven ska
anta någon storlek mindre och förhoppningsvis ska jag känna
mig snygg i bikini när sommaren kommer.

Men alla dessa lockelser gör det en smula svårjobbat, att komma i form
är ungefär som att åka spark i ett grustag. Läsk, godis, kakor, men framförallt
smörgåsar. Om ni ser någonting som liknar en degig mjuk gammal macka
glida förbi så är det jag. Jag är övertygad om att jag snart kommer att förvandlas till
ett onyttigt vitt bröd- ett sånt som Anns Skipper predikar om som att de stackars
brödbitarna vore satan personifierad. Nog tjatat, imorgon blir det gymmet..kanske.


Kommentarer
Postat av: johanna

haha du är så rolig! Undra om jag har karaktär nog efter bebisen kommit ut ... suck.

2009-01-05 @ 14:03:28
URL: http://jas0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0