Depp

Usch idag är ingen bra dag. Jag är sur och deppig, utan att riktig veta varför,
inbillar mig en massa saker och överanalyserar allt. P-Å är och köper popcorn
och dricka, och sen ska vi se på film, förhoppningsvis hjälper det humöret.
Hatar mig själv när jag hamnar i såna här svackor.

Dagens händelse är annars att Svea har vänt sig från mage till rygg nu på kvällen,
hon ligger och sprattlar och pratar på fårskinnet och är alldeles underbar :)

Imorgon ska jag försöka lägga in en liten filmsnutt här på bloggen.

Hoppas ni är på bättre humör än jag.

Kommentarer
Postat av: johanna

upp med hakan, kan gotta er med att vi tycker ni är tok-söta. kram kram

2009-01-17 @ 23:04:11
URL: http://jas0n.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja jag har haft en sån vecka. Grubblar sönder saker utan anledning. Men jag tänkte först och främst berätta att vi har anmält oss till babysim nu för vi såg annonsen i Masen så jag ville påminna dig om du nu inte redan ringt. Kram!

2009-01-18 @ 13:01:28
URL: http://jenkaaa.blogg.se/
Postat av: SaraMira

Deppdagar är till för att man ska uppskatta livet och alla de bra dagarna...:o) bra att påminna sig med när allt är svart och man tänker för mycket för sitt eget bästa. Annars brukar ju choklad bota depp för stunden...tills man upptäcker att byxorna blivit för små i midjan, hihi.

Duktig liten Svea som vänt sig :o)

Ha en mysig lördagkväll!

2009-01-24 @ 22:20:35
URL: http://princessmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0