Dag 3

Tredje dagen med feber, fortfarande 39 grader och mår som en påse skit
(hur nu en sån mår?)

Fick meddelande för en stund sen om att morgondagens träning var inställd
pga. att tränaren har influensa. Det tackar jag för. Har svårt att se mig själv på
en häst i det här tillståndet.

Det är konstigt, hur trött och slut jag än är så kan jag inte sova. Tyvärr tror jag att
sömn är det enda som kan få mig att må bättre, och det är lite bristvara på det just nu.

Angående det här med anonyma kommentarer:
Jag har en blogg främst för att mina vänner och släktingar, tex. syster i göteborg
ska kunna följa oss och framförallt Sveas utveckling. Det kanske är naivt att tro
att alla ska vara trevliga på min blogg. Men själv har jag den inställningen att kan man
inte stå för det man har att säga (genom att inte vara anonym) så kan man låta bli.
Nu är ju inte det här en blogg av någon större storlek i mina ögon och det skulle vara tråkigt
att behöva lösenords skydda bloggen eller moderera kommentarerna.

Jag tycker att det ska räcka med att säga att anonyma kommentarer är inte välkomna
eller önskvärda. Snälla respektera det.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh, skrev en lååång kommentar nyss men det gick inte att skicka. Så om det nu ändå gick så ploppar det väl upp tusen kommentarer här snart. Haha.



Ville bara säga att jag tycker det är konstigt att människor tar sig friheten att uttnyttja yttrandefriheten till fullo. Till och med när det endast läst ett endaste inlägg och inte har en susning om bakgrunden. Vad säger ett inlägg eller två egentligen om verkligheten? Vilka slutsatser kan de dra? Om de sen skickar den med hänvisad adress kan man åtminstone få en möjlighet att bemöta kritiken. Men anonymt? Varför?

Nä, hoppas att dina superanonyma läsare vågar ge sig tillkänna eller att de pyser vidare i cybervärlden.



Krya på er! Det är slitsamt med feber och förkylning. Uscha!



Kram.

2009-01-28 @ 13:12:03
URL: http://semlesara.wordpress.com
Postat av: Stin

Tycker de är toppen att du ha denna blogg så får jag i mitt stressiga liv se Svea och dig på bild i allafall men som sagt så ska vi ju snart ändra på de

Krya på er kram kram

2009-01-28 @ 15:56:50
Postat av: ianaiana

Men det är ju själva f-n att folk alltid vågar ta sig ton när ingen vet vem man är...!

Om man har åsikter om andra personers leverne ska man stå för dem, tycker jag! Annars kan man lika gärna knipa käft, utan avsändare saknar argumenten tyngd...

Sköt om er sötisar...

2009-01-28 @ 19:30:32
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Postat av: Angelica

Krya på er ni oxå. Det är ingen höjdare alls att vara sjuk samtidigt som man har en liten att ta hand om. Kramar

2009-01-28 @ 20:07:46
URL: http://texaslover.blogg.se/
Postat av: Emeliepernille

FAsiken vad trist det är med elaka kommentarer, därför har jag fått lov att moderera min blogg, så får jag sålla bäst jag vill ifred!!!! Men nu har det iof. varit lugnt ett tag, det var samma ip-adress som inte gav sig ett tag, trist.



VAd stor hon blivit lilla Svea sötnosen!!!!

När jag hade influensa för några veckor sedan låg jag däckad i 5 dagar och var slö i två till, hoppas ni piggnar till snabbare!!!!



KRAM

2009-01-28 @ 22:08:23
URL: http://emeliepernille.blogg.se/
Postat av: sarah

dom är bara avundsjuka på er det vet du väl :)... jag saknar er med massor, ska försöka komma hem snart, annars kanske ni ska komma ner och leta häst? kram

2009-01-29 @ 09:52:12
URL: http://imroveme.se/powertrip
Postat av: Tessie

Du får hota med att farliga datanörds-syster spårar de anonyma och skickar Bandidos på dem. ;)

2009-01-29 @ 12:24:21
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: malin

Just ja bättre sent än aldrig.. Grattis till Svea!!! Ja det lite tråkigt att man inte kan sammla alla gammla vänner på ett å samma ställe å bara få han en underbar å jätte rolig träning!!!Men nån dag kanske!!!

2009-01-29 @ 20:55:40
URL: http://maoke.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej gumman.

Hoppas verkligen att den där bitterfi**an (för det är garanterat en sån) tar och fattar att man faktiskt kan spåra i det stora hräliga cyperspace. Du vet, det finns alldeles för många brudar som är alldeles för avundsjuka. Speciellt på sen sån som dig.

Typiskt att det blev inställt igår, hade sett fram emot att vara barnvakt. Hör av dig när det är dags igen :)

Trevlig helg och kram.

2009-01-30 @ 09:32:20
URL: http://sofialiv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0