BVC

Idag har Svea varit¨på BVC, 7900gam och 67cm lång, ingen liten tjej längre.

Igår var jag på gymmet, som tur var så var jag ensam där, så som jag svettades
och stånkade så hade nog någon larmat ambulansen om dom hört mig, idag
har jag inte kommit loss men imorgon hoppas jag kunna springa lite på bandet.
Jag har gjort upp en plan som innbär att jag håller mig till crosstrainern och löpbandet
i ett par veckor innan jag ger mig på några pass.

Ni andra som har barn, tar ni med bebisarna till gymmet?
Det är svårt att få ihop det med barnvakt, eftersom jag måste
rida på dagarna oxå. Knepigt det där, och när P-Å kommer hem
på kvällarna vill vi ju vara med honom.

Pyjamasen på. Vi diggar BARBAPAPPA.

Pappas ögon :)

Kommentarer
Postat av: Mona

Jag är verkligen imponerad -att du kom iväg till gymmet!!! själv brukar jag bara hålla mig till tanken och knappt det..hatar motion..men vill ju iallafall försöka göra något åt sin kondition...



Ps..för att slappna av - ta och låna ut Svea till någon.. jag anmäler mig! :)



Svea: japp sin fars ögon, hårfärg och söthet från dig!!

2009-01-08 @ 06:58:42
Postat av: Sofia

Duktig du är gumman. Är du på Toka och kör? Jag ska också komma igång igen, vi kanske ska sammanstråla nån dag? Ta med sessan så kan jag hjäpa dig att hålla koll på henne :)

Kram kram.

2009-01-08 @ 08:40:29
URL: http://sofialiv.blogspot.com
Postat av: Sol Jenny

Barn och motion..???

Ja du. Jag vet inte hur många gånger jag blivit retad för att jag tjatat åt mig ett par skidor som jag aldrig hinner använda. Det är inte för att jag är lat utan för att tiden verkligen inte finns... eller den finns kl 21 på kvällen men då går jag i sömnen. Nej motionen för mig som småbarnsförälder består nog mest i att vara just småbarnsförälder.

Fast i morgon ska jag nog komma igång, eller i alla fall när förkylningen släppt, eller???

:)

Lycka till

Sol Jenny

PS. Jag tror ändå det är Sveas ögon, inte pappas!

2009-01-08 @ 11:11:34
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Sandra Lindell

Har precis samma problem. Rider på förmiddagen när min syster ser efter Alex. Sen vill pappan oxå träna vi har haft några träningskvällar var..men just nu har jag inga träningskvällar..hhmm måste oxå komma igång innan sommarn.

2009-01-08 @ 13:28:01
Postat av: johanna

barbapappa klär henne ...

2009-01-08 @ 14:18:42
URL: http://jas0n.blogg.se/
Postat av: vicky

Det är tur att man är så gammal att man inte bryr sej! Eller har egentligen aldrig gjort, stänga in mej på gym är inte min grej, jag tror mer på skidorna och att det är Sveas ögon såklart!!!

2009-01-08 @ 16:09:10
Postat av: SaraMira

Jag hade med Aprilia i bilstolen till gymmet fram tills hon var typ 7-8 månader och inte ville sitta still längre...lite leksaker, en majskrok att tugga på och massa folk att kika på underhöll henne så det gick super tycker jag!! Ang. jobbet så är jag hemma hos en ung tjej med ALS. Det är ett vik på 3 mån och enast 2 dgr/v. Mjukstart, ska vara helt mammaledig sen igen :o)

Kram från Sara-Mira o Aprilia

2009-01-10 @ 20:34:30
URL: http://princessmira.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag har oftast barnvakt men jag är bortskämd :)

2009-01-17 @ 20:46:39
URL: http://jenkaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0