Anonyma expertpanelen

Den anonyma människa som börjat kommentera min blogg den sista veckan:

-Som småbarnsförälder kan det vara lyx att få sova ostört en hel natt, du kanske inte har egna barn
så du vet att sömnbrist kan vara detsamma som tortyr? Vi tar hand om varandra jag lovar.

Vad tråkigt det är när folk inte kan stå det som skriver utan ska vara anonyma och tycka en
massa saker. Som att det skulle vara "A big mistake" att sova ifrån varandra en natt.
När P-Å jobbar borta på veckorna så måste kanske jag och Svea följa med i fortsättningen.





Kommentarer
Postat av: Therese

Kul att du gillar min blogg! Det var inte lätt till en början, men kul, att fixa designen! :D Jag jobbar i hemtjänsten. O det ska bli så kul att börja plugga lite. Lektionerna är dock i orsa, så kommer bli en del åkande.



Haha, att folk ska behöva lägga sig i sådär!! Ingen katastrof att sova på varsitt håll en natt. Nästa gång kanske P-Å skulle ta Svea med sig själv en natt, så du fick sova ostört! Det är väl så man tar hand om varandra!? :) Ojojoj...Om ändå folk kunde stå för vad dem säger! Kan dem inte det, kan de lika gärna hålla sina åsikter för sig själva.



Så vacker hon är, er lilla tjej :)

Kram

2009-01-27 @ 12:58:39
URL: http://peekabooo.blogg.se/
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hejan! Om du är intresserad av ny design till din blogg är du välkommen in till in sida, annars kan du ignorera detta :)

2009-01-27 @ 13:04:37
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför har man en blogg ute i internetrymden om inte anonyma människor ska kunna kommentera.

2009-01-28 @ 08:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0