Slagsmål

Våran hund är världens snällaste, men när han kommer i närheten av Trulz
(min vovve som nu bor hos mormor) så förvandlas han till en blodslukande best.
Ikväll lyckades P-Å släppa ut honom just när mamma kom hem med de andra vovvarna
på promenad. Som tur var fick mamma tag i honom innan han flög på Trulz. Jag blir så
fruktansvärt arg på honom, Trlulz i sin tur är skitskraj och ligger inne i ett sovrum och trycker.

Den här kommande göteborgs trippen har fört lite gott med sig. Jag har plockat ur
bilen och dammsugit den. Min bil fungerar som en rullande garderob/förråd/sadelkammare.
Jag var ju så illa tvungen om Ullis och Frida ska få plats. När min bil krånglade för så där 2-3
månader sen så skulle P-Å leka farbror duktig och försöka fixa den. Det enda han lyckades
med var att koppla ur stereon så jag fick lov att ordna en ny kod till den. ORKA: Inte
jag ialla fall, men idag fick jag fingrarna ur och ordnade det. Kunde ha blivit lite tråkigt med en
bilresa tur-retur mora/göreborg utan radio och cd.

Jag har fått ett bidrag på 2500:- av min sambo, det ska läggas i ett par tretorn ridstövlar,
nu hoppas jag bara att dom passar på mina tändsticksvader.

Jag tror att P-Å kommit in i en lite gubbkris, han fyller ju "par i treor" om ett par månader.
Han kom nämligen hem från USA med tatuering, inte bara 1 utan 2. Dessutom ligger han och gubbsover
på soffan efter att han jobbat klart på dagarna, sen vaknar han till för att äta lite smörgåsar
och sen gå och lägga sig igen. Egentligen tycker jag att det är lite gulligt. Min gubbe. Det klingar rätt fint.
Speciellt nu när jag ska få ett par nya stövlar.

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

2 tatueringar.... en bild på dig och en på svea kanske???



Saknar er. Hoppas allt är bra

Kramar

Sol Jenny

2009-02-21 @ 12:03:28
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Cattis

Ha ha! Kul med stövlarna, Tretorn gör ju jättesnygga ridstövlar.

2009-02-21 @ 18:43:27
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: malin

Hej tjejen... du har fått en award av mig... så kika in på min blogg får du se. Puss å kram saknar dg!

2009-02-23 @ 07:04:50
URL: http://maoke.blogg.se/
Postat av: vicky

Vad va det jag sa, dom får ju betala lite!

2009-02-23 @ 15:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0