I need a bigger car

What a day!

Full rulle från morgon till kväll. Idag stod tusse träning på schemat,
eftersom min mamma inte var hemma så fick vi lov att ordna en stand
in som barnvakt. Louise ryckte in och saken var ordnad. När vi packat in
Svea och hennes vagn och leksaker så for dom i väg. Snabbt ut och mocka,
putsa grejer och häst. Sen gå med mamma och pappas hundar och sen
brummade vi iväg jag och Rerra.

Träningen gick jätte bra. Jag kanske hade kunnat rida bättre MEN jag fick en
hel del bra tips som jag tog med mig hem och ska trimma med dom i åtanke.

Eftersom P-Å glömt att betala in momsen på sin firma så blev det en vända
till hem till huset i orsa för att fixa till det problemet. Tur att han har en assistent här hemma
medans han själv gottar sig borta på kontinenten. Får väl se om han har några presenter
med sig hem som kompensation för att jag "drar lasset själv" här hemma!

Det var ju meningen att Billie skulle vara med P-Å´s syster i helgen eftersom jag ska tävla.
Nu har det blivit ändrade planer och jag måste hämta honom i morgon. Min fina uträkning
som innebar att det skulle vara bäst att bo i mora medans P-Å var borta har havererat,
jag har ju ändå suttit och kört fram och tillbaka mellan mora och orsa var eviga dag.

Jag ser framför mig lördagen i ett kaos. Kliva upp 5 på morgonen, få med bebis, bebis saker,
en väldigt trött mormor, häst med alla grejor och hund och komma fram till Åsebo vid 8 snåret.
POSITIVT tänkande. Det kommer nog att gå bra. Nu är det i alla fall dags för sängen.
Hoppas ni får en kanon helg!

Kommentarer
Postat av: Tessie

Fy fan. Fick ni inte med er nån till tävlingen heller alltså? :(

Jag lovar att ta en extra lång sovmorgon på lördag åt hela familjen. ;)

2009-02-13 @ 00:13:52
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: malin

Ååå jag vill oxå ut å tävla nu... Lycka till i helgen!

2009-02-13 @ 07:10:39
URL: http://maoke.blogg.se/
Postat av: vicky

Oj oj oj jag hoppas att det blir dyrt för gubben när han kommer hem! Lycka till i Åsebo, jag jobbar annars hade jag erbjudit mej att följa med.

2009-02-13 @ 08:29:36
Postat av: Sandra

Alex är 11 månader..så jag borde oxå vara på tävlingsbanan!

Japp har ridit för tusse i många år på ponny..men det blev lite tjafs när jag köpte stor häst. Så efter det har jag inte tränat för henne.

Lycka till med allt i helgen!

2009-02-13 @ 08:52:16
URL: http://alexmamma.blogg.se/
Postat av: Stin

Lycka till i morgon tycker du är så himla duktig som kämpar på kram

2009-02-13 @ 14:54:01
Postat av: Anonym

Grattis! såg att det gick bra i helgen!!! gu va kul!

2009-02-15 @ 17:30:44
URL: http://maoke.blogg.se/
Postat av: vicky

men vad har du gjort i helgen då??

2009-02-15 @ 21:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0