Utmanad

Jag har blivit utmanad av Fia

En lista om vännerna i min mobillista.

- Har du pussat nummer 2?
P-Å´s lillebror Patrik, nej, det skulle kunna bli jobbig stämning på släktträffarna.

- Vad har du för relation med nummer 20?
Fia, en god vän som jag ser för sällan, flytta till orsa!

- När ska du träffa nummer 30?
Jonas Hammarlund, ingen aning, ser honom väldigt sällan nu för tiden.

- Är nummer 18 söt?
Fredde
 såklart!!:)

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Dan, Johannas kille, rolig  kille, ett riktigt orginal.

- Gillar du nummer 14?
Eliana, självklart!

- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden
Anna, min svägerska
, japp!

- När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Eva Göransson
, (en hästtjejs mamma)tror jag inte.

- Är du nära vän med nummer 23?
Lasse Fönster, nja, han brukar putsa mina fönster, ja jag anställer nån!

- Har du gått på bio med nummer 4?
Annika från föräldragruppen,
nej.

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Henrik, ja men självklart , vi går ut ofta, på promenad och på krogen, eller på lunch ;

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?

Fia Alexandersson, HÄST!

- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?

Carina Danielsson, ja men visst ;)

- Vad har du och nummer 24 för relation?
Mikaela Friström, P-Å´s kompis från början, jätte rolig tjej som jag ser för sällan.

- Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Pappa, åka till USA, och "vilda västern" det skulle han gilla!

- Vad är det bästa med nummer 8?
Ida Bylon, sååå rolig! (hon är från långlet, det säger allt)

- Brukar du och nummer 16 träffas?
Kristin Englundh, japp, vi jobbar bla. tillsammans!

Jag utmanar inte nån den här gången, för det tog tid*, frivilliga??
* tid= då man kan ligga på soffan och äta praliner, (innan man fick barn ialla fall)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack så mycket :-) Jag har gjort en förlängning. Kul att ändra utseende lite ibland. Ingen fara att du frågar, Micke är mitt ex, min bästa kompis och killen som jag troligtvis kommer att bli gammal ihop med :-) Vi är inte tillsammans just nu men vi blir nog det sinom tid :-) vi har känt varandra i 8 år varav vi var tillsammans de första 6 åren. De sista 2 åren har vi hängt ihop väldigt mycket till och från. Lite speciell relation men han är verkligen en toppen kille :-) Kramar

2008-09-26 @ 22:32:22
URL: http://texaslover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0