Utekväll

Kors i taket, vi har varit ute!
På bowlingen närmare bestämt, ätit gott och bowlat lite
i goda vänners sällskap, Svea åt en gång sen har hon sovit tills vi kom hem
vid halv 12, gissar att det blir en vaken natt med den här bebisen som är
klarvaken nu, men det kan det nog vara värt, för det var underbart att
få slappna av och inte bara vara hemma och vara mamma (det är OXÅ underbart)

Idag var jag ute i skogen och red på Rerra medans mamma körde Svea i vagnen,
hon var avspänd och jättefin och det kändes jätte bra, men när vi styrde in i ridhuset
för att avsluta med nått språng över hinder så kändes hon trött och less, vet inte om
det var tråkigt med ridhus eller om det varit för mycket hoppning på slutet, men nu
blir det en vecka med väldigt lugn ridning med bara sånt hon tycker är roligt.

Svea har badat i badkaret hemma hos mamma och pappa idag, åhh vad hon myste,
det är så kul när man ser att hon njuter och sprattlar runt i vattnet!

Efter önskemål: mina nya stövlar, men såklart har jag skaftet uppvikt, ju högre ju bättre!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ååå vad skönt med en utekväll, den är jätte härligt att vara mamma och gå hemma men man behöver ut och hitta på något oxå :-)

Hoppas att ni fick sova i natt.



Ja Svea och Maximus är nog lite lika :-)



Japp jag gick Djurvård där och Kristin gick samma linje fast med NV inriktning om jag inte minns fel.



Kramar

2008-09-13 @ 08:29:58
URL: http://texaslover.blogg.se/
Postat av: Mona

Va bra att du hade trevligt igår..själv tyckte jag bara att lilla Svea sov å sov..man ack va mysigt det var att ha en liten tös i famn..mmmmmm man blir fanimej sugen när de är så mysigt små söta å goa..

-nej--jag skall def inte ha fler..jag lånar... :)



kramm

2008-09-13 @ 09:59:26
Postat av: Sol Jenny

Vad är det här är ni ute och roar er utan mig.... ;)

2008-09-13 @ 13:51:24
URL: http://sollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0