Tema fiske

Igår kväll börjades det med sagostund, men pappan i den här familjen
är inte så mycket för att läsa sagor, men eftersom vi inte tror att Svea förstår än så
blev det högläsning ur en fisketidning, Billie ville oxå vara med och lyssna.



P-Å fick mersmak och vi beslutade oss för att åka upp till Sandtjärn en sväng,
Han drog upp en gädda och vi gömde oss under filtar. Vi gömde oss inte
för P-Å utan för alla knott o0ch myggor som vi tyvärr sällskapade med.



Svea under filten.

Imorgon åker P-Å och jobbar och blir borta i helgen, Jag och Svea flyttar nog
hem till Mormor och Morfar, där blir vi lite bortskämda :)

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Åh, va mysigt det ser ut när de läser tidningen tillsammans. Tänkte precis säga åt dig att passa på och vila när pappa P-Å har henne... men så kom jag på mig själv. Hur ska man kunna sova när man kan titta och titta på den bilden, LIVE. Det kunde i alla fall inte jag. Fy va jag blir sugen på en till... men bara jag tänker tanken tycker min sämre hälft att jag är dum i huvudet. :)

Kram Jenny

2008-09-04 @ 08:11:21
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Louise

Det gör ni rätt i! Mamma och Pappa är alltid bäst :) Kram

2008-09-04 @ 10:40:54
URL: http://louise1983.blogg.se/
Postat av: Sofia

Då är ni ju bara över ån från mig. Får man komma och titta på underverket?

2008-09-04 @ 11:17:34
Postat av: Cattis

Gud vilken bra plan att åka till mormor och morfar och bli bortskämda! Jag hade tänkt åka till Dalarna nu i höst (och bli bortskämd), men nu har vi ju kattungarna och snart är det dopet också... Meen förhoppningsvis hinner jag ändå åka upp en vända innan det blir vinter och massa frost och snö. Bilbo är så himlans med hela tiden, det är kul att se honom på alla bilder. Som Sveas hund-storebror.

2008-09-04 @ 12:33:52
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Tessie

Hjälp, han kommer förstöra barnet. Lova att du läser Ridsport för henne ibland också. ;)

2008-09-04 @ 18:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0