Städdag

Kommer ni ihåg tjeckerna (dom som stal min boxer i hela 2 veckor)
det var ialla fall meningen att ett gäng skulle komma upp och bo i
vårt sommar hus nu i september men på deras knapphändiga (läs urusla)
engelska skrev de för ett tag sen via mail och beklagade att de inte kunde
komma. igår kväll fick vi ett telefonsamtal som talade om att de kommer imorgon
06 på morgonen, mailet avsåg bara EN person som inte kunde följa, så nu
blir det att sätta fart ut till stugan och städa.

-MONA! min kamera har varit på rymmen, men längst ner i skötväskan låg den,
så här kommer en bild på P-Å som äter pastagratäng till frukost medans Svea
övervakar.

Bloggar mer i em.

Kommentarer
Postat av: Mona

Åh..äntligen är du med igen...

TAAAACK...nu ler jag !

Kram

2008-09-18 @ 11:20:22
Postat av: Mona

Oj..jag blev så till mig så att jag glömde kommentera din städdag..

-själv kallar jag sånt för "straff" speciellt som småbarnsmor..hoppas verkligen du får hjälp av P-Å och att det inte blir allt för jobbigt.



tjinghopp

2008-09-18 @ 11:22:05
Postat av: Jennie

Ja dom där raggisarna kanske är orsaken till min övervikt....skrattar...:)

Ha ha...va Mona är rolig..!! hon verkar va en jättego vän....Mona börja blogga du med....;)!!

Vilken otroligt sött litet knyte ni fått..;)

2008-09-18 @ 14:39:18
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: Mona

Jahapp..nu får man bara lov att kommentera kommentaren ovan..

Låter andra sköta bloggandet..jag har en förmåga att kläcka ur mig fel grodor.. :)

desto roligare att läsa andras..men jag kräver bilder - så mitt intressen inte svalnar..

Och om jag är jättegovän...näe..då skulle nog jag skött mig lite bättre..hälsat på och ringt osv..ursch vad JAG är dååååålig...hepp! men desto trevligare när man ses! :)

Åh hej Tin..nu kommunicerar jag via din blogg..fy på mig.. tjoho..å kram

2008-09-18 @ 15:09:55
Postat av: Cattis

Jaa du, vi tar hand om barnen samtidigt. B kollar på en film per dag det är väl det. A E är rätt nöjd i gåstolen, på golvet eller så. B var ALDRIG nöjd om jag inte bar honom, så honom hade jag jämt i Babybjörnen, vilket såklart gjorde att jag fick jätteont i axlarna. Vi har en bärsjal till A E men vi har inte använt den särskilt mkt eftersom hon tycker bättre om att ligga ner. Men som sagt B bar jag hela tiden de 3 första månaderna... Bärsjal är toppen, ta en lång vävd sjal jag köpte min amazonas antigua (i färgen stil) på antigua.htm" rel="nofollow">http://www.babyboden.nu/Mias/Websidor/amazonasantigua.htm den är toppen! vi hade en trikåsjal till B, men det är bättre med vävd sjal tycker jag, den ger ännu mer stöd. Om du ville ha massa sjaltips förstås :P Ibland blir jag lite ivrig, som du kanske märkt... Kram!

2008-09-19 @ 11:07:28
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0