Sovmorgon på låtsas

P-Å säger att vi har en liten industriarbetare i huset och jag kan inget
annat än hålla med, kl 07 varje morgon har Svea sovit klart oavsett
vilken tid vi gått och lagt oss. Är hon programmerad för att kliva på skiftet?

Den här morgonen var jag envis, hon fick äta och sen låg vi och tittade
på varann och dillade om en massa strunt (mest jag som pratade) och
vid nio somnade hon om och jag fick sova till halv 11, sammanlagt
6,5 timmes sömn inatt, det är riktigt mycket nu för tiden!

Vi ska försöka ta oss till stallet och ut med Rerra, ifall om jag är ännu mer
förkyld imorgon så har hon ialla fall rört på sig idag.

Jobbet ska ut och äta ikväll och jag och Svea är såklart medbjudna, men ikväll
bangar vi nog, dom har nog roligare utan den här duon som mest ammar och snorar
hela tiden.

Kommentarer
Postat av: iana

Du, äter Rerra B vitamin?

Grande har börjat att byta päls redan nu och han "krävde" sina B vitaminer redan :)

2008-09-17 @ 12:00:34
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Postat av: Lojs

krya på er!

2008-09-17 @ 20:57:41
URL: http://louise1983.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

jag läser din blogg varje dag, du är så rolig och igenkänningsfaktorn när det kommer till barn är TOTAL! haha!

2008-09-18 @ 06:52:53
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Mona

Hallååååå...nu får du allt ta och göra lite inlägg i bloggen..blir ju helt galet i min rutin -när du inte har skött dig.. :) gärna bilder tack..



För övrigt- ha en skön o trevlig helg..(drar till fjällen imorgon förmiddag och donar inför vintern.)

2008-09-18 @ 09:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0