Ofrivillig bloggtorka

Igår  krånglade blogg.se hela kvällen åt mig, omöjligt att få upp nått inlägg, tyvärr.
Nu är hela familjen ialla fall vakna, P-Å ska ut och guida och jag och Svea ska bege oss
till Borlänge för att hämta hem Carrera, när vi kommer hem har jag tänkt sätta mig upp på hästen
och försöka rida lite, om det känn bra. Terese har dubblebokat sig och ska iväg till falkenberg
samma helg som det är champiopnat på strömsholm så tyvärr kommer jag nog få lov
att stryka Carrera, känns grymt surt. Ska förska knäppa lite kort idag och lägga upp i em
men nu är det bråttom, måste åka.

Svea chillar i hotellsängen

Kommentarer
Postat av: iana

Det är du och Malin Baryard! Stålkvinna där!! :)

Du en en duktig mamma du... !!

2008-09-09 @ 08:25:44
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Postat av: Cattis

Kan inte du rida då? Du kan väl vänta med att stryka henne om du ändå tänkt börja rida lite igen..? Bara en tanke alltså...

2008-09-09 @ 08:29:14
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: sarah

din lilla luring, jag visste att du inte skulle klara av att inte rida, håller med cattis vänta med att stryka henne...det går kanske att lösa på ett eller annat sätt. och ang mig så håller jag inget hemligt men så länge ingen frågar så kan jag ju inte berätta =) jag ska försöka komma hem i slutet av september så jag får se er!!

2008-09-09 @ 09:15:44
URL: http://powertrip.blogg.se/
Postat av: Mona

Börjar alltid min morgon med att kolla din blogg..fantastiskt trevligt och det mysigaste är bilderna på Svea.. (Meta) :)

Är kanske inte så bra på att kommentera gällande hästar..men jag är nog benägen att hålla med ovanstående uttalande..stålkvinna..japp ;)

Nu väntar jag mest på att tid och läge med bla Jenny skall infinna sig för ett besök.

kram

2008-09-09 @ 09:42:00
Postat av: karin

vad söt hon var :)!

2008-09-09 @ 15:42:42
Postat av: sarah

vi kan nog kalla det ett pressmedelande =), så du menar att det är jag som får djuren att göra alla dom där hyssen? hmm...!!! föresten löser det sig inte med rerra får du skicka hit henne, min karl insisterade, jag hade ju sett fram emot att få umgås med er i flyinge.

2008-09-09 @ 19:09:59
URL: http://powertrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0