Middag, någon?

Jag hade planerat en middag med marinerad biff, potatisgratäng
och kantarellsås. Jag har tom. tagit mig till affären och handlat,
det var ett jobbigt uppdrag, med Svea på ena armen så var jag
inte så smidig ut genom dörren och Billie gled förbi som ett vitt lurvigt
jetplan. Stoppade in Svea i bilen och började locka och pocka på
terrier monstret som yrde runt gräsmattan, Svea skrek i bilen och
mina stressnerver gick på högvarv. En halvtimme senare (lååång tid
när man är arg) var hunden infångad och vi kunde bege oss till affären.

Min sambo försvann vid ett tiden och skulle ta sig en LITEN sväng på skogen,
för en minut sen klev han innanför dörren. Hallå!! 5 1/2 timme, är det en liten sväng??
Jag tror inte att han är bjuden på min middag ilkväll, han kan äta knäckebröd
och vatten. Eller nått ruttet som säkert går att hitta längst in i kylen.

Jag är arg. Om nån missat det.

Mina Middagsgäster:
:


Inte bjuden. Möjligtvis fisken. Den kan simma i badkaret som vi INTE har.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Det där är nog det VÄRSTA jag vet. Fast här är det såklart "jag går bara ut i garaget en liten stund". Sen får man sitta inne och undra hur lång en liten stund egentligen är?! Och om jag säger att jag går ut en liten stund då får jag fan för att jag varit borta i 5 minuter...

2008-09-14 @ 20:56:02
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Michaela

Heej Teen Hoppas att allt löste sig till slut! längtar tills jag du har tid och jag har tid så jag kan åka upp :) Kramar

2008-09-15 @ 07:33:25
URL: http://kriiiistall.blogg.se/
Postat av: Mona

Hoppas verkligen INTE att han nu fick någon middag..-hårt mot hårt!!

Tur att Svea o Bilbo är hyfsat sociala och har folkvett trots sin ringa ålder :)

2008-09-15 @ 08:21:44
Postat av: johanna

Haha du är så rolig, och att vänta på någon som BARA ska ut en LITEN sväng och aldrig kommer hem är det värsta som finns så jag förstår dig!

2008-09-15 @ 08:52:18
URL: http://jas0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0