Däckad

Förkylningen har slagit till på Agdurbacken och jag är
på god väg att bli rejält däckad, extra jobbigt eftersom
det är bestämt att Rickard kommer upp från skåne
för att rida Rerra på strömsholm, det innebär att jag
måste rida henne nu i veckan så att hon är i form tills
han kommer upp på måndag.

Är lite orolig för hästens form, hon har ju som nämnts tidigare
varit lite trött så därför har hon tagit det lugnt i helgen. Typiskt att
när årets stora mål närmar sig så är det svårt att toppa formen.

Vi har lyckats vara vakna (Svea oxå) tills nu och tittat på
tv tillsammans, mysigt, såg deckaren med Eva Röse på
4:an, spännande :) iofs är jag inte så kräsen nu för tiden
utan glad om man får se ett HELT program!

Svea blir bara sötare och sötare för varje dag och hon är inte bara
lik sin pappa, hon har mina "defekter", höger kind är lite rundare
och höger öga är lite mer öppet (därför jag alltid vänder vänster
sidan till när nåns kamera åker fram).

Jagar formen för att möta sveriges bästa 4-åringar


Kommentarer
Postat av: Cattis

Hon kanske behöver ta det lugnt för att komma i topp... Ibland måste man ju vila sig i form.

2008-09-17 @ 07:32:49
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Sol Jenny

Ursch... hoppas det inte var vi som smittade er. Jag är den enda som håller mig frisk i den här familjen känns det som :) Nej då det är mest Jon som ligger här hemma, barnen är ok. Men vad jag förstår så är var och varannan människa sjuk nu... inte konstiggt att jag inte gillar hösten!

Sol Jenny

2008-09-17 @ 08:33:29
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: sarah

jobbit med förkylning, ta hand om er istället låt rerra ta det lugnt om du inte årkar det dör hon inte av, kanske bara får litre extra energi...kanske kan ge henne en B vitamin spruta, kan vara päls sättning och sånt som tar energi. kram

2008-09-17 @ 08:41:33
URL: http://powertrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0