Ledig dag

Jag är ju mammaledig men man är ju inte ledig för det.  Idag
får Rerra vila eftersom hon gått 4 dagar på rad nu och då behöver
vi inte åka till mora utan bara vara i orsa ta det lugnt (och då är jag ju lite ledig).
Nu har vi promenerat ner till fiskeaffären och Svea ligger vaken i vagnen och
"pratar" med sina tigrar som hänger i vagnen medans jag surfar och P-Å städar
bland sina fiskeprylar. Den fiskegalna pappan håller på att plocka bort krokarna
på en wobbler (stort fiskedrag) så att Svea ska ha den att gosa med. Han är bra knasig,
men eftersom hon har en massa mjukis ponniesar hemma i spjälsängen så
är det väl inte mer är rättvist. Nu hänger den bland tigrarna och dinglar.

Helgen är inplanerad och imorgon ska jag rida dressyr på Rerra för Jessica. Spana in
hennes dressyrblogg! På söndag kommer Mia hem till mig och trimmar oss på hoppbanan.
Jag siktar på att starta i svärdsjö den 18okt, hästen är i form men det är sämre med mig, men
nu går jag in för att komma igång igen och på 2 veckor hinner man mycket :)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Henke skulle kanske behöva träffa P-Å lite, för han är inte särskilt nyttig. Men vadå, en våffelfrukost gör väl inget?! Det är inte precis så att vi har våffelfrukost jämt och ständigt, det här var faktiskt första nånsin... Och det var jättemumsigt. Jag skickade med instruktionsboken med Sarah nu.

2008-10-02 @ 13:52:41
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: iana

He he!! Det finns alltså en i varje hus... :)

Svärdsjö, nja Susanna bestämmer sånt. Han har varit lite svälld i gaffelbanden ett tag, dock inte halt. Jag tror och hoppas på att det beror på felaktig belastning eftersom han är väldigt lång i tårna.

Men vi får se, har inte hoppat ett enda språng sen Orsa ;)

Tänkte komma och lösa ridhuskort hos dig sen framöver i alla fall, då kan vi ju leka lite kanske!!



2008-10-02 @ 16:55:01
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack, tack! =)



Ses i morgon!



Kram

2008-10-02 @ 17:22:22
URL: http://dromdansaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0