Backslick

Svea ser ut som en stureplans bebis. Eftersom hon har mjölkskorv i hårbotten
så har jag gnuggat in den i babyolja, därav frillan :)

Idag har det varit fullfart, tacolunch på claras, mockning åt alla 6 hästarna och sen
ridpass på Rerra och longering för Robin, och därimellan har jag tagit hand om sessan.
Tur att man har en snäll mamma som gärna är mormor.

Jag och Svea är hemma själva och ikväll ska vi försöka att inte vara uppe så sent
som vi brukar utan nu blir det läggdags och därför ett kort bildlöst blogginlägg.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var ett tag sen jag kikade in till dig här, men OJ vad stor hon blivit, fy så fort det går!!! Så söt hon är, är grymt imponerad av hennes lilla kalufs, Ivar kör "the bold look", så bebishår fascinerar mig, knäpp som jag är=)... Kul att det fungerar bra med hästar och bebis!!!

KRAM

2008-10-19 @ 21:28:44
URL: http://emeliepernille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0