Utmanad

Jag har blivit utmanad av Angelica!
Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av inlägger genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Här kommer 7 saker om mig själv som ni kanske inte visste..

Jag lider av tvångstankar (lindriga enligt mig själv) dessa tar form i att jag måste
ta på mig vänter sko först, sätta på hästen vänster skydd först osv, är mer extrem när
jag är nervös tex. på tävlingar.

Jag tvättar håret efter ett visst mönster, det måste vara 2 tvättfria dagar emellan, jag tvättar tex.
måndag, torsdag och söndag (en till tvångstanke...)

Är extremt förtjust i vaniljsås, men det duger bara med norsk sådan från TINE mejeriet.

Jag äter inga grönsaker, förutom nån gurkskiva ibland, önskar att jag tyckte om men det går bara
inte. Sallad i kombination med mig funkar inte.

Jag drömmer om att hoppa svår klass men är nog alldeles för höjdrätt.

Min första egna bil var en röd porsche 944, den bil jag saknar mest är min svarta AUDI TT.

För tillfället tror jag att jag inte kommer att skaffa fler barn än min sessa.


7 personer som jag utmanar är Sarah, Cattis, Maria, Johanna, Charlie, Sofia och Sofia W.


Kommentarer
Postat av: johanna

om du bara visste hur mycket jag hatar dessa utmaningar :) men jag ska ge mig in på det när jag orkar, just nu har jag åkt på en mord förkylning som troligen kommer ta kål på mig inatt... hur mår ni annars? hon har blivit så stor lill tjejen, tiden bara rinner iväg! Kram kram raring

2008-11-18 @ 23:16:57
URL: http://jas0n.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja den skulle vara ngt nu va med barnvagn å allt. Minns bara när vi skulle försöka få in alla arlsen. ha ha

2008-11-20 @ 21:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0