Tugga grus

har jag gjort idag, dvs flygit av hästen. Som tur var så var det inte en av mina egna,
de skötte sig bra idag. Robin lyckades jag trava runt lite på inne i ridhuset och Rerra
hoppade jag ett par språng med. Hon hoppar väldigt bra men är knackig på backen i
vänster sidan, det oroar mig. När M-L fick problem med sin 5-åring så satte jag mig upp,
en gång flög jag oxå men efter att jag satt upp igen avslutade jag med att hoppa några språng.
Aldrig roligt när hästarna börjar ta överhanden och krångla.

Imorgon ska vi på 30-års kalas med "studio 54" tema, bilder ska ni få, det lovar jag!

Idag har Svea gjort 2 "dyk" på babysimmet, hon var jätte duktig och hon
gillar verkligen att bada. Efteråt sov hon skönt i bilstolen medans jag åt thaimat
och läste skvallertidning innan vi styrde hemåt igen.

Nu måste jag leta efter mina partyskor som gått upp i rök,
kontigt när sakerna bara försvinner, händer mig alldeles för ofta.


Får låna Sveas pjucks istället, kan ha dom som tumvärmare.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ååå har ni provat på att dyka. Det fick aldrig vi göra. Du får jätte gärna berätta hur ni gjorde så kanske vi vågar oss på det själva :-)

Ha det så skoj i morgon på festen.

Kramar

2008-11-28 @ 22:51:30
URL: http://texaslover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0