Värmeslag

Det har varit grymt varmt idag, inne på jobbet gick det bra tack vare vår AC som
kylde ner oss, men att sen ut och ratta en bil där klimatanläggningen lämnat in
var inte lika roligt, med rutan nere så måste jag ha liknat en hund med tungan ute
som flåsar efter lite kyla :)

Ikväll var vi ett gäng som skyulle kika på körslagets FINAL och käka lite mat,
så jag har skyndat mig hem och dammsugit, plockat och gjort fint, torkat av ute möblerna
så vi skulle kunna sitta ute och äta, fint blev det!
-Och vad händer...jo 3/4 av gästerna lämnar återbud pga. att det är smidigare att
vara i mora om man ska gå ut. Problemet är ju då att jag bor i Orsa..sånt är alltid surt.
Men min trogna vapendragare Sarah är på väg och för hennes skull har jag lockat håret
och tagit på mig en sommarklänning, och sen ska jag spela full och vara hennes chaufför
om hon vill ut på krogen, that´s what friends are for. För jag tänker inte sitta ENSAM hemma en
lördag kväll.
 
Vill att älsklingen ska komma hem nu och ta hand om mig lite,
men jag har varit duktig och tålmodig och inte varit mitt vanliga tjatiga jag.
Han kommer ju ändå inte hem nått fortare för det.

Kram på er.
image18

Kommentarer
Postat av: Cattis

åhå det var väl det jag förstod, det är min drömhund... har velat ha en sen jag gick på mellanstadiet, jag vill ha en blenheim-tik (om du vill veta). bra att Sarah inte överger dig iallafall! när jag var höggravid med Binning gick det åt typ 5 piggelin om dagen för att jag skulle hålla normal temperatur. och det var i mars- april! satsa på isglass, det är kalasbra! och bara så du vet hör det till att vara tjatig, krävande och jobbig på alla sätt och vis när man är gravid det har man rätt till och det går över sen. efter ett tag iallafall :)

2008-05-10 @ 21:27:18
URL: http://cattise.blogg.se
Postat av: Charlie

vad fin du är gumman! det lyser om dig:)

2008-05-11 @ 12:14:42
URL: http://charliieee.blogg.se
Postat av: Cattis

jag är jättenyfiken på ditt hus, visa lite bilder på det... jag ser ett fint vitrinskåp bakom dig på bilden, det verkar lovande... :)

2008-05-11 @ 20:32:44
URL: http://cattise.blogg.se
Postat av: Cattis

Kul! Dom verkar vara så trevliga och i bra storlek. Vi måste ha en hund som får plats i bilen, trots barn, barnvagn och all packning när vi ska åka till Dalarna... Fast jag lär inte få nån på hundra år, om jag inte vinner på triss eller nåt. Men jag SKA ha en, nån gång... Hur gammal är din vovve då?

2008-05-12 @ 08:38:48
URL: http://cattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0