Världens vackraste


i alla fall i mina ögon. Efter en lång dag på jobbet så kom jag hem till "killen vid grillen"
där det vankades grillspett, underbart :)
Det är så skönt att inte vara hemma själv, att få somna bredvid den man älskar och att
få tjata tills han blir trött i öronen (det stadiet infinner sig ganska snabbt)

Idag är en sån dag när vi sprungit häcken av oss på jobbet, jag, Sarah och Carro, fått tusen
saker gjorda, skönt, men inte lika roligt när man fick enbart negativ kritik från högre makter innan
man fick gå hem för dagen. När man ibland är så trött att man skulle kunna sätta sig ner och grina
efter en arbetsdag och man har varit så fjäskig mot kunderna att det nästan är äckligt, då undrar man 
hur man ska kunna göra det bättre? -Imorgon är en ny dag, och en dag närmare ledigheten som infinner
sig den 15 juni. Vill bara vara ledig NUUU, ha alla projekt lösta, ryttare till alla mina hästar, och bara få koppla av och njuta av den sista tiden av graviditeten, plantera lite blommor, ligga på gräsmattan och läsa böcker,

Lite för trött för att skriva mer.
image19
-Mannen på bilden är han som hör ihop med rubriken.



 


Kommentarer
Postat av: sarah

nu har du vart hemma en hel dag och ändå inte kunnat uppdater här... jag undrar ju hur det är när det var så länge sen vi sågs ju!!!!

2008-05-14 @ 20:03:29
URL: http://powertrip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0