Tapetjakt!

Jag har köpt världens finaste tapet till fondväggen i sovrummet, Silver grå skimrande
med rosa och vita blommor. Tyvärr räknade jag nog lite galet..eller så har väggen vuxit.
I alla fall så fattas det en rulle och eftersom tapeten inhandlades i västerås så
kanske ni förstår att ett problem uppstått. Nån som har ett K-rauta bygg varuhus eller
ett coop byggvaruhus i närheten? då är mitt problem lite närmare en lösning.

Ikväll har jag och Trulz tagit en promenix på 50 minuter, plus att jag har ridit myggan.
Jessica trimmade Rerra idag och det gick riktigt bra, så jag satt på en stol och myste och var stolt.

Älsklingen blir borta på jobb och kommer inte hem förrän på söndag, lite ensamt men för tillfället
är jag så trött på kvällarna att jag inte hinner bli allt för deppad över att vara gräsänka.

Bjuder på en bild på de blivande föräldrarna  :)

image15


Kommentarer
Postat av: Charlie

jag kan fixa det i gävle och kommer hem om två helger om du vill

2008-05-09 @ 20:28:26
URL: http://charliieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0