Mys

Lugnet har lagt sig här hemma. Klockan är snart ny dag och vi sitter med varsin
dator i knät, det brinner i braskaminen och Bilbo myser i husses knä. Vi (jag och bilbo)
har hämtat hem husse som ätit avskedsmiddag med tjeckerna som hyrt vårt sommarhus.
Resultatet är en smålullig husse som sitter och talar om för hunden hur mycket han älskar honom
och planerar att ta med honom i båten för att hala in storfiskarna. Tur att JAG får så mycket
uppmärksamhet, haha...

Håller på och räknar ner dagarna tills jag får gå hem från jobbet, bara 14 dagar kvar nu,
låter inte mycket men känns som en evighet! Men det ska nog gå. Idag har min snälls pappa
varit här och rivit ner gamla taket i det blivande barnrummet, tänk om hans driftighet kunde smitta av
sig på min sambo...

Nu är det dags att gå och sova om man ska orka upp i morgon, det blev ett kort inlägg,
men jag kände att jag åtminstone ville säga godnatt till alla mina anonyma läsare.
Kram på er :)

Trött, tröttare, tröttast med min oskiljaktige vän "ferraridatorn"
image25

Kommentarer
Postat av: Cattis

och till dom som inte är anonyma med kanske... :)

2008-05-23 @ 08:37:16
URL: http://cattise.blogg.se
Postat av: Maria

14 dagar, det blir ju lagom tills jag kommer hem :)

2008-05-23 @ 09:00:05
URL: http://mariatheres.blogg.se
Postat av: sarah

bara 14 dagar... det är ju sjukt lite, vem ska jag tjata med sen då? stackars lilla mig. ringer dig sen

2008-05-23 @ 10:26:29
URL: http://powertrip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0