Mission completed.

Eller ialla fall nästan. Jag har faktiskt städat. I 3 timmar. Mycket för att vara jag.
Jag har tom sorterat min skafferi hörna i köket, burit ut alla burkar, flaskor och annan
bråte som legat där och skräpat. Taklampan har kommit upp i hallen. Lite sned men den
lyser iall fall :) Jag har tvättat, torktumlat, och ätit banan i stället för ostbågar som låg i skåpet
och skrek efter mig.

Jag har varit DUKTIG ifall om nån missat det.
Imorgon blir det jobb, känns lite drygt nu när man fått vara ledig två dagar.
Dags att sova men först ska all krämer smörjas in (man kan ju ALDRIG smörja för mycket)
Mannen i huset är beräknad att komma hem i natt nån gång efter 3 tiden. Så ju snabbare
jag somnar ju snabbare får jag sällskap.
Natt Natt på er.

Kommentarer
Postat av: Cattis

självklart har ingen missat att du varit duktig! bra jobbat!!

2008-05-22 @ 06:14:01
URL: http://cattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0