Jag vill inte!

Eftersom min kära sambo dubblebokat sig imorgon så måste jag ta emot 5stycken
tjecker som ska hyra vårt sommarhus och vara där och fiska. Hur visar man hur båtar
fungerar när man inte ens vet själv...usch..jag tycker inte om sånt där! Jag blir blyg då..
och det ska mycket till att jag ska bli blyg.

Idag har jag varit ledig och latat mig mest hela dagen, Nettie har varit och provar Carrera
och det gick superbra. Så nu har vi forhoppningsvis ordnat nån som kan tävla henne åt mig
så jag kan få stå över ett tag.

Sitter och tittar på barnmorskorna, P-Å sitter och tittar ner i sin dator  och grimaserar (han vill nog helst inte se)
Det är som lite förberedande kurs för mig, så inbillar jag mig att jag ska vara lite inställd på hur det ska vara.
På onsdag ska vi på vår första föräldrakurs. Jag är orolig att vi ska helt vilsna i pannkakan, och att det ska vara
en massa äldre föda barn proffs där. Då går jag hem och läser en bok istället.

På lördag ska jag och Sarah åka till falun och titta på Dalahoppet, nationella hopptävlingar på lugnet.
Det ser jag framemot! SEn blir det middag med jobbet på kvällen och sen vidare till Magnus och Jennies
inflyttningsfest, hektisk helg som vanligt.
Nu är det färdigbloggat, ska återgå till att vara nervös över morgondagen.
image20
Vad fan är fram o bak på den här skutan?

Kommentarer
Postat av: Cattis

Jag kunde verkligen inte se barnmorskorna när jag var gravid... Fast det första avsnittet gick på onsdagen och sen föddes Ava Estelle på fredagen så jag såg reprisen på lördagen... Har ni funderat på några namn till bäbisen eller har jag redan frågat det kanske? Jag är väldigt förvirrad... Lycka till med tjeckerna!

2008-05-15 @ 19:57:37
URL: http://cattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0