Helgens bravader.

Trots att jag har varit lite slö, trött och otymplig så har det
hunnit med fisketur vid Sandtjärn och 25-årskalas för Stin
under gårdagen, själv tog jag det väldigt lugnt och såg till
att få lite bildbevis när man för en gångs skull var nykter och
kunde hålla reda på kameran :)


Såhär kan det se ut när man kastar bort sin dyrbara drag, är lite snål och måste ut
och leta reda på dom. Bilbo tyckte det var bäst att hjälpa husse.


Brudarna till vänster härstammar från Långlet. Därifrån även utrycket för deras
fotoblick: "kukiblick" kallades den. Prinsessan som försöker äta upp helium ballongen
är även damen som fyllde år. Blomman (haschplantan?) var en present från en annan
Långlets jänta, mycket bus dom verkar ha för sig i den där byn.


Trosorna var en present från mig. Jag och Frida gjorde ett tappert försök att
visa så många tänder som möjligt. Till höger har vi Kristins storasyster Johanna,
även min frisör. Kan kvällens motto för henne varit: Raggar bäst som raggar lockigast?

Over and out.

Kommentarer
Postat av: sarah

ha ha bilbo och husse ser ju lika ut på korten i vattnet!!

2008-05-25 @ 23:33:57
URL: http://powertrip.blogg.se/
Postat av: Cattis

Kul med så mycket bilder! vilka önskningar du hade på morsdagspresent då, jag ska ha hingstkatalogen men jag måste ju köpa den själv. jag fick en inredningstidning igår, det tyckte Henke var bra... känner mig rätt nöjd ändå eftersom vi inte ska köpa massa onödiga grejer nu, måste spara pengarna till hunden... :)

2008-05-26 @ 08:32:06
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0