Thaimat

Idag har vi ätit thaimat här hemma, en kompis till P-Å  är ihop med en thailändska som
gjorde fantastiskt god mat åt oss!

Vi har fått hem en jättegammal vagga som funnits i Ståbis släkten läänge och som
älsklingen sovit i när han var liten. Den är sliten och vit och passar superbra i vårt
vardagsrum där den nu står. Päron får ha vaggan nere och spjälsäng uppe.
Hoppas på en snäll bebis som sover mycket så jag inte blir en zoombie.
Jag har även beställt en skötväska och lite andra grejer över internet idag så vi är
lite på gång, eller ialla fall jag, bebisens pappa verkar tro att han har ända till jul på sig.
 
Imorgon ska jag på koll på MVC, kolla blodtryck (som är lite lågt) vikt (gillar inte det momentet)
och kanske sticka i fingret efter lite blod (det absolut värsta)

Jessica har trimmar Rerra idag och dom var båda nöjda och glada, är stolt över min 4-åring
idag som snällt bytte galopp i båda varven och var kanonfin.

Inga bilder idag, får bjuda på fler imorgon. Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0