Syndens näste.

Förlåt mig mina vänner ty jag har syndat. Den här bloggen har förvandlats till
en inredningsblogg eller möjligtvis en syhörna. Jag funderar på om det är mina graviditets
hormoner som gjort mig till en kvinnlig Martin Timell wannabe. Jag syr, planterar, planerar,
skissar och ritar grejer som jag vill fixa. Mitt nya projekt är ett kombinerat dressingroom
och syrum nere i källaren. Men det är ju betong i väggar, tak och golv och lite pyssligt att
få till fina golv och väggar, men jag ska klura lite på det så kanske jag är på G snart.
Jag menar, HUR SVÅRT KAN DET VARA?? haha...oftast för svårt för att jag ska slutföra,
jag brukar börja grina och sen ringa pappa. Men med en sambo som bara bill fiska så
får man lov att bli lite händig. En gång i tiden hade vi fina vinställ ovanför kylen och frysen
men på något vis har det smugits sig dit sprit, likörer, whiskey och det är allt annat än snyggt.
Så idag har jag sytt en liten gardin i samma tyg som köksgardinerna som ska gömma oredan
så att folk inte ska tro att vi är helt alkoliserade eller passa på att dricka upp all sprit nu medans j
ag inte får festa. Den vill JAG ju ha sen. Så här blev det:

FÖRE:


EFTER:




Kommentarer
Postat av: Cattis

tjusigt! jag är också en martin timell wannabe tror jag. fast jag måste börja snickra mer isåntfall kanske. jag är fullfjädrad när jag rivit upp golvet på övervåningen. det ska jag göra när taket är färdigmålat. fast jag har inte sagt nåt till Henke än :)

2008-06-19 @ 12:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0