Stor som ett hus

Jag känner mig som en jättetjockis idag, speciellt efter den inte så lilla portion
glass med vaniljsås som jag ätit. Men jag fick bara lov att HA!
Jag går in i v. 32 på torsdag och har kanske en anledning till att vara tjock men
självdisiplinen är inte den bästa för tillfället. Borde skärpa mig, vill inte ha en massa
extra kilon att släpa runt på efter att bebis har kommit.

Efter jobbet idag var jag ut på en skogstur med Rerra, hon var jättefin och snäll,
förhoppningsvis brände jag nån kalori :)
Man utvecklar en ganska rolig ridstil när man är höggravid och försöker fortsätta rida
så länge som möjligt. Det ska vara så bekvämt som möjligt och det är inte så lätt för tillfället,
men hästen verkar trivas med en tjockis på ryggen så det får gå ett par veckor till.

Nu är det bara 4 dagar kvar att jobba, helt otroligt! Sen ska jag försöka göra en massa saker
som jag inte hunnit med på länge: Hälsa på Marja i Älvdalen, träffa Stin som jag swr alldeles för
sällan, städa mitt stall, åka och köpa möbler och bebissaker. Och så ska jag utnyttja mitt presentkort
på SPA och få en ansiktsbehandling.

För en gångs skull är det ganska fint här på Agdurbacken, det borde tvättas men det struntar
jag i kväll. Jag ska snart krypa i säng och man kan inte vara duktig varenda dag.
Natt Natt på er.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Passa på att ät medan du kan säger jag. Du kommer säkert vara en sån som går ner i vikt av att amma, vilket jag inte är, SUCK! När du har gjort sakerna du inte hunnit på länge kan du väl ta bilder på stallen också så jag får se :) Nu måste jag nog göra nåt vettigt. Trist!

2008-06-10 @ 11:22:15
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hehe, ja du hade blivit ganska tjock! =)

Ska jag rida på torsdag kl. 20? Blir det bra?



Kram kram

2008-06-10 @ 12:53:57
URL: http://jessiejames.blogg.se/
Postat av: Anonym

Välkommen upp min vän!

2008-06-10 @ 13:05:01
Postat av: Marja

Välkommen upp min vän!

2008-06-10 @ 13:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0