Shoppingresultat

Nu har jag kommit hem, eller egentligen för ett par timmar sen :) Men jag
har tagit ur innerfönsterna och stykt (händer inte så ofta) och hängt upp nya gardiner
i köket. blev fint och ljust med lite blått, nu när det är klart får jag blogga:

Vi har hunnit med både Falun och Borlänge, ätit glass 2 ggr (mycket viktigt)
och där i mellan avnjutut lite lunch. Det fanns mycket fina kläder om man hade
varit i form, eller lite mindre gravid. Älskar T-shirtar med tuffa motiv, typ döskallar
eller gamla actionserier. Hittade en idag med wonderwoman på, men jag hade sett
ut som michelin gubbens kvinnliga motsvarighet i den. Så istället blev det  en romantisk
kofta från mq, två lite längre linnen från Esprit, en tuff liten topp från HM, och en Baby Björn
sele som den blivande pappan önskat sig. Självklart fick Billie lite leksaker oxå. Han har lekt
sig trött med sin nya mjukis apa och sover sött nu. Vi ska kika på ARN som vi hyrt sen blir det
sängen eftersom vi, Jag P-Å och Billie, ska ut och fiska imorgon (fiska kan även betyda läsa tidningar
och äta godis.)

Här kommer lite bilder:



Kommentarer
Postat av: sarah

ha ha fan vad söt på är i bärselen, den sitter ju som ett smäck =) billie verkar gilla sina saker med

2008-06-18 @ 09:50:20
URL: http://powertrip.blogg.se/
Postat av: Cattis

Med Binning gick jag över 10 dagar (fy fan så långa dar) och Ava Estelle kom en dag före BF. Som tur var, henne hade jag ju väntat på sen januari egentligen... Jag hoppas också att du slipper gå över för det är så jävla trist, långtråkigt och man vill inte börja göra nånting eftersom förlossningen kan starta när som helst...

2008-06-18 @ 12:58:29
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0