Päronsplit

Jag är helt galen i päronsplit. Det är ju bara sååå gott har laddat frysen med en kartong
så att dom alltid ska finnas till hands när man blir sugen, för det blir man, ganska ofta!

Idag har jag jobbat, ridit, handlat mat och vikt tvätt. Efter det har vi grillat och tittat på fotboll
hemma hos en av P-Å´s kompisar. Han fick det att låta som att allas flickvänner var med
och att det skulle bli lite lugnt mys. Men det var jag och en hel hög med öldrickande killar.
På uteplatsen hade hela barskåpet åkt fram, storbildstv:n burits ut och i i poolen var det skumbad.
Jag och min chipspåse höll till i hörnet på behörigt avstånd från allt plaskande.
Det var trevligt trots att jag var ensam tjej och ensam nykter.

Nu är vi hemma (i tid för en gångs skull) och jag och Bille ska ta en lite tur runt "kvarteret"
innan vi ansluter till husse som gått och lagt sig. Imorgon åker jag mot Borlänge där en
ny tävlingsryttare ska testa att rida Rerra. Håller tummarna för att det ska gå bra.

Förresten, idag var den sista dagen på jobbet för ett bra tag framöver!!

Som hämtat ur en pripps blå reklam.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Oj då, kolla på fotboll med en hög fulla killar kanske inte är det roligaste. Skönt att vara färdig med jobbet? Hoppas det går bra med den nya ryttaren... Gud vad du grejar förresten! Rider och fixar massor hela tiden. Kram

2008-06-15 @ 09:14:23
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: sarah

ha ha men det ser ju riktigt trevligt ut..

2008-06-15 @ 15:47:19
URL: http://powertrip.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-06-16 @ 08:37:04
Postat av: Marja

bara till att invänta nedsläpp av en liten bebis nu då!! kram

2008-06-16 @ 08:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0