Min familj



Mina klllar myste igår. Det har varit en slitig helg och vi var trötta allihopa.
Nu är P-Å i nyköping på jobb och jag och Bilbo slappar framför tv:n och lyxfällan.
Vovven är lite bekymrad över en fluga som landar på honom när han håller
på att somna så då måste han upp och jaga den lite.

Idag har jag varit väldigt trött. Har klivit upp kl 7 för att iväg till veterinären och
kolla om Myggan hade nån fölis i magen, så var det tyvärr inte. Sen blev
det hem och mocka stallet och bege sig till Terese i Bäckan som hoppade
Rerra inför tävlingen på fredag. Hade behövt tändstickor att pilla upp ögonen
med på väg tillbaka till Mora. Parkerade på soffan hos Mamma och Pappa
och sov i 2 timmar. Har verkligen kännt mig gravid dom sista dagarna vilket
kanske inte är så konstigt eftersom det bara är 7 veckor kvar till dagen då
Päron är beräknad att komma ut. Har hållt ett väldigt högt tempo hela tiden
men nu är det nog dags att trappa ner lite.

Ska sortera lite tvätt nu och slänga in i maskinen sen finns det inga fler måsten ikväll,
 vilket känns väldigt skönt. Känns lite ensamt att vara hemma, mina kompisar är väldigt osynliga
(inte alla) och man har dålig koll på dom nu förtiden. Önskar att jag hade haft nån
som skulle ha barn  ungefär samtidigt att pola lite med.



Kommentarer
Postat av: Cattis

Om vi bodde lite närmare varandra hade vi kunnat träffas ju... Jag har hur mycket tid som helst!

2008-06-24 @ 14:50:47
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0