Midsommaraftons morgon

Och det goda humöret har inte infunnit sig än. Vid 4 tiden i natt kom
min familj hem. Jävla fyllskallar...eller skalle, tror inte hunden drack så mycket.

Fläskfilén är marinerad, maräng pavlovan är garnerad, och nu måste jag styra kosan
mot Mora för att hinna med att mocka och motionera unghästen, hästägare har inte
ledigt bara för att det är midsommar.

Cattis jag ska nog anlita dig som min kontakt person, eller kanske övervakare.
Du förstår precis dom konstiga saker jag skriver om.
Kram på er.

Kvällens klänning


Kvällens dessert


Gårdagens skapelse

Kommentarer
Postat av: Maria

Ojojoj vad du är duktig :) Supersöt klänning och tårtan ser kanongod ut. Själv vet jag inte vad jag ska sätta på mig eller vart jag ska befinna mig ikväll än. Men det löser sig :) Trevlig midsommar! Kram

2008-06-20 @ 12:28:28
URL: http://mariatheres.blogg.se/
Postat av: Cattis

Får jag betalt också..? ;) Guuud vad du syr och fixar, det blir kalasfint. Och den där tårtan såg jättegod ut... Trevlig midsommar!

2008-06-20 @ 12:55:39
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0