Lugna gatan

Inatt har hag sovit jätte dåligt. Varit orolig för P-Å som kört hem från stockholm nonstop
i natt. Varit upp flera gånger i natt, haft ont i magen och ryggen. Vaknade när klockan ringde
och var helt slut och risig, sjukanmälde mig från jobbet.
Sov en stund till men känner mig just inget piggare. Efter att ha jagat iväg sambon efter en slipmaskin,
fått honom att provslipa taket, lova att han ska börja slipa på riktigt iväll, så har jag nu parkerat i soffan
och ska försöka ta det lugnt. Vila, vila, vila säger dom som vet. Men det är ju så svårt, jag får världens dåligaste
samvete över att bara ta det lugnt fast jag inte mår nått bra. Borde vara pigg, borde vara på jobbet,
borde mocka i stallet, borde hänga upp nya gardiner, borde ta med Trulz och Bilbo till hundpsykologen och
få dom att bli bästa kompisar. OK, jag tar tag i allt det där snart. Nu ska jag försöka tippa omkull på soffan.

Cattis, tack för dina kloka ord, och tack för de super sköna jeansen som jag myser runt i :)
Kramar


Snart tillbaka på banan. Längtar sååå efter att få träna och tävla på allvar igen.

Kommentarer
Postat av: sarah

vi får knippasa bilbos kulor så blir han nog snäll...

2008-06-12 @ 16:49:07
URL: http://powertrip.blogg.se/
Postat av: Cattis

Bra att du kunde ha jeansen, var dom stora? Jag längtar tills jag kan börja träna och tävla på allvar igen... Om det nånsin inträffar? Först vill jag ha ett stall hemma och gå och skrota i. Försök slappna av och inte bry dig om allt du vill göra, det är för pärons skull du ligger på soffan. Och sen när p har pluppat ut: ta det lugnt och njut av bäbisen, jag var helvimsig och satt bara på soffan de första 3 månaderna med B. Men det var nog för att han var så tjock och åt upp all min energi... Kram!

2008-06-12 @ 18:15:11
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0