Kväll och snart läggdags.

Har piggnat till nu på kvällskvisten. Varit till stallet och gjort i ordning Rerra eftersom Jessica
skulle komma och rida henne. Det gick bra och jag skulle försöka fota lite, men korten blev
alldeles svarta och hästen envisades med att springa ur bild. Den enda Jag har lyckats få med
på bild idag är en trött och blåslagen P-Å som intar frukost i soffan hemma på Agdurbacken,
Det tjusiga blåmärket på armen har han fått eftersom det visst är normalt att det ramlar grejer
från himlen på hans jobb. Och nej, jag ska inte oroa mig. (säger han.)
Natt Natt




Kommentarer
Postat av: Cattis

Jag antar att du är extra orolig när du är gravid? Jag är alltid hur avslappnad som helst förutom när jag är gravid, då är jag nojj-monstret från helvetet. ALLT är precis livsfarligt och pulsen går upp hela tiden. När vi var i Hedemora fick jag ett orolighetsanfall också, obehagligt... Man blir så begränsad av att oroa sig tycker jag.

Jag vet inte riktigt vad man ska göra med dom där karlarna. Imorse gick Henke upp kl.6 så han hann dammsuga och torka golven innan han åkte bort på mopedläger hela helgen. Han hade inte fått åka om han inte hade städat... Och han har haft 2 veckor på sig att få städningen klar så du kan ju ana hur munter jag var. Imorse var jag glad iallafall när jag fick vakna till ett nystädat hus!

2008-06-13 @ 09:05:26
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Jennie

Synd att bilderna blev så mörka,Rerra ser jättefin ut på dom bilder jag sett...T.o.m. jag blir sugen på att rida igen när man ser dina fina hästar...:)Men blivit alldeles för feg för de sen jag kraschade och slog ryggen väldigt illa,får bli en snäll gammal skogslunkarhäst om jag ska skaffa nån igen...ha ha...:)

Kram

2008-06-13 @ 20:34:30
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: Cattis

Snygg bonnbränna P-Å har förresten... Henke har likadan och är stolt, fast han vill inte bli kallad bonde.

2008-06-14 @ 21:41:38
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0